اخبار تکنولوژی دیجیتالی دنیا

اخبار تکنولوژی های روز دنیا اعم از موبایل ها،تبلت ها ، لپ تاپ ها ، اپ ها و برنامه های کاربردی و ...

اخبار تکنولوژی دیجیتالی دنیا

اخبار تکنولوژی های روز دنیا اعم از موبایل ها،تبلت ها ، لپ تاپ ها ، اپ ها و برنامه های کاربردی و ...

اندروید 9 پای برای چه دستگاه‌هایی منتشر خواهد شد؟

سازندگان گوشی‌های هوشمند تا حدودی لیستی از گوشی‌های هوشمند را منتشر کرده‌اند که به‌روزرسانی اندروید ۹ پای را دریافت می‌کنند.این روزها صحبت‌های زیادی درباره‌ی نسخه‌ی بعدی اندروید، یعنی اندروید Q می‌شنویم؛ اما هنوز گوشی‌های هوشمند زیادی هستند که در انتظار دریافت اندروید ۹ پای هستند ...

  آخرین نسخه‌ی اندروید در‌حال‌حاضر اندروید ۹ پای است که گوگل عرضه کرده و ویژگی‌های جذاب و جدیدی با خود به‌همراه دارد. در این مطلب، به فهرست گوشی‌های هوشمندی اشاره خواهیم کرد که به‌روزرسانی اندروید ۹ را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان خود به‌طوررسمی اعلام کرده کدام‌یک از گوشی‌های هوشمندش به اندروید پایارتقا خواهند یافت. ازجمله گوشی‌های هوشمند سامسونگ که اندروید ۹ برای آن‌ها عرضه شده می‌توان به گلکسی S9 و S9 پلاس، گلکسی نوت ۹، گلکسی نوت ۸، گلکسی S8  S8 پلاسو حتی گلکسی نوت FE، همان نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی گلکسی نوت ۷، اشاره کرد. البته باید این نکته را هم مدنظر داشت که سامسونگ رابط کاربری خود را به رابط کاربریOneUI ارتقا و تغییر داده و همین موضوع وقت زیادی از سامسونگ گرفته و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری کمی دیرتر ارائه می‌شوند.


ایسوس نیز همانند سامسونگ فهرست تلفن‌های همراه خود را منتشر کرد که به اندروید ۹ ارتقا خواهند یافت. نکته‌ی مهم این است که احتمالا Zenfone 4 و ROG Phone نیز به‌روزرسانی اندروید ۹ را دریافت می‌‌کند. 




شرکت بلک‌بری هیچ اطلاعاتی درباره‌ی به‌روزرسانی موبایل‌های خود به اندروید ۹ منتشر نکرده؛ اما احتمالا مدل‌های KeyTwo و KeyTwo LE و Motion این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.



موبایل‌های سری پیکسل گوگل کاملا میزبان اندروید پای هستند؛ اما متأسفانه این به‌روزرسانی روی گوشی‌هاینکسوس گوگل اعمال نخواهند شد. درنتیجه، چهار گوشی گوگل پیسکل، پیکسل XL، پیکسل ۲ و پیکسل 2XL از این به‌روزرسانی بهره‌مند خواهند بود.



تلفن‌های همراه شرکت HMD از اندروید One به‌عنوان سیستم‌عامل خود استفاده می‌کنند که بسیار به اندروید خالص شباهت دارد. انتظار می‌رود اکثر گوشی‌های این شرکت که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ تولید می‌شدند، طعم پای را بچشند. اخیرا مدیرعامل اجرایی شرکت HMD این احتمالات را به‌نوعی تأیید کرد و در توییتی گوشی‌هایی را اعلام کرد که به‌روزرسانی پای را دریافت خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.